Mat, dryck och varma små handdukar

My very first one!
Syftet är ju såklart att jag ska bli rik och berömd och bli kallad blondinsussi eller bajssie så då börjar jag väl skriva om mitt LIV!

Sitter hemma hos mammsen och pappsen i Skåneland och väntar på att bli trött. Tyvärr kommer jag att få vänta väldigt väldigt länge eftersom jag i flera månaders tid har gått och lagt mig på tok försent och vaknat på tok försent. 

Resan till Skåne var som alltid väldigt behaglig. Nästan för behaglig för att det ska kännas bra. Jag blev uppassad med mat, dryck och varma små handukar som luktade citron och jag märkte inte ens att tiden gick. Det känns som det är för bra service för att vara ett budgetflyg mellan Stockholm och Malmö som bara tar 55 min. Dom hinner ju knappt dela ut maten förrän det är dags att landa. Men jag gillar det, Malmöaviation!

Ja då sitter man alltså i huset där man vuxit upp och har tio, förhoppningsvis, härliga dagar framför sig.
Imorgon börjar Malmöfestivalen(som för övrigt är Sveriges största stadsfestval) och jag får lön så det blir rajraj med allt vad det innebär.

Dags för tvätthängning och nektariner!

Kommentarer
Postat av: cassandra

nämen fan va gött med malmöfestivalen! önskar jag kunde vara med på MALMOEFESTIVAAAAL! hälsa tiffany och gun! heeejdååå

2008-08-14 @ 22:59:49
URL: http://cassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0