"...en permobil utanför våran godisaffär..."

Igår var det Malmöfestival i fem timmar. En rolig och mysig dag.
Och jag gjorde några nya upptäckter: Ola har permanentat sig, langosen var sjukt god(fast att osten var äcklig), det finns otroligt många "alternativa" människor på festivalen som jag aldrig har lagt märke till dom andra åren och bussarna till min lilla by går alltför sällan.
En annan sak jag la märke till var ödsligheten i STAFFANSTORP! Det är nästan lite läskigt hur det kan vara så tomt i ett bebott samhälle en lördagseftermiddag. Det som samanlagt fanns att beskåda var en permobil utanför våran godaffär, familjen Svetlanovic som kom lunkades med 16 matkassar från Lidl och fjortisarna som stod och rökte utanför James grill!!! Härligt med små"städer".

På kvällen blev det utgång på Herkules med gamla gymnasiekompisar. Det var riktigt kul och jag träffade massa gamla vänner. Musiken var kanske inte riktigt lika bra eftersom dom omedvetet spelade gamla backstreetboyslåtar. Jag menar det är okej att spela 70 och 80-talsmusik för det är så pass länge sen, men det är för tidigt att spela 90-tals musik på utestället. Ej okej!

Nu är det dags att träffa Mia och Cia, och Niklas för den delen. Ska bli myyyyysigt.

By the way, jag mår som en prinsessa :)


Kommentarer
Postat av: cassandra

fan va roligt det låter! tänka sej att du ser på staffanstorp som en småstad nu, det gjorde du antagligen inte innan du hade bott i stockholm några år? tokigt!

saknar dej här hemma.

2008-08-17 @ 20:36:51
URL: http://cassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0